Wednesday 4 April 2012

admin blogger ini

~ASSALAMUALAIKUM~

mesti tertanya-tanya siapa pemilik blog ni kan ...
ok la meh aku kongsikan sikit mengenai aku ...

ini la aku , wan zaiyad azmin .. 

biasanya orang panggil aku , YAd ..

 erm aku anak MALAYSIA ,. ahaha

 Anak SELANGOR ,.
Jiwa KELANTAN
Hati NEGERI SEMBILAN
dapat Orang MELAKA
Itu lah aku..

alhamdulillah sudah berIsteri =) <3

 bagi yg kenal aku , mesti taw perangai aku cmne ..

ok bagi yg belum kenal , aku spoting , mesra alam , dan lain-lain ...

ok cukup ea...

aku hidupkan blog ni sebab nak ikut jejak langkah kawan aku ..

AND nak mencari sesuatu yg hilang ...

HILANG ???

bende apa .?? mesti tertanya-tanya ...

ok korang follow jela ...

 so rajin2 la terjah blog aku serba kekurangan ni utk taw perkembangan aku semasa ..

ok la
 ckup la sampai sini ... 

aku dah xtaw nak kongsi apa lagi ...


selagi jantungku masih bernyawa, aku akan terus menaip, menaip dan... menaip apa yg aku nak....


sekian
~ wanza ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...