Friday 17 August 2012

Raya Nak Mai Daaaa....

~ ASSALAMUALAIKUM ~

selamat pagi jumaat .. yeah .. 
happy + sakit badan = bersyukur kerana masih diberi peluang untuk hidup di muka bumi...
alhamdulillah aku bersyukur ..
eh dah masuk 28 ramadan kan ... 
Ramadan Oh Ramadan ... cepatnya la masa berlalu ea ...
tinggal satu hari je lagi ... lpas tu dah raya ...
ramadan sudah nak pergi .. dah nak berganti dengan syawal plak ...
esok last umat islam menyambut bulan ramadan ...
esok jugak lah birthday aku , hujung bulan ramadan , mengikut kelendar islam lah ... hehehe ...
macam tak percaya je ...
kalau ikut kelendar orang putih , awal bulan 4 ...

ok2 skunk Raya Oh Raya la plak ..
eh dah dekat raya ... lagi 2 hari je nak raya ...
Mesti ramai yang tak sabar-sabar tunggu hari RAYA kan ..
berpusu-pusu nak balik kampung .. (orang jauh)
pergi membeli belah ... beli keperluan utk raya ...
abis penuh kereta kat atas jalan lebuhraya ... hahahaa ... hampeh tuii ... bikin sesak je ...

sapa la yang tak gembira nak beraya kan ... haha
aku pon gembira ... tipu la kalau aku kata tak gembira ... hehehe ...
nak bakar lemang , masak rendang n ketupat ...
lagi-lagi nak balik kampung ... horeyyy ..!!! hehehe ....

 

 apa-apa pon aku WANZA wakil kepada family aku nak ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN ...
harap korang dapat maafkan kesilapan aku terhadap korang selama korang kenal aku ...
jemput-jemput la ea dtg rumah ...

sekian 
~ wanza ~

2 comments:

Unknown said...

sehari lagii .. Lepas ni ramadhan dah meninggalkan kite manakala Syawal datang !
jemput baca & Komen en3 terbaru --> Dafi AF5 ade Album Lagu Raya

Zuyyin wamozai said...

huh taw xpe...sedih nya la kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...