Saturday 24 August 2013

14.08.2013 (e-day)

Assalamulaikum..
Ahaa..dah lama xmeng-update blog..hoho..
Biasalah..mood rasa TERkembang lebih2 plak,,,hehe...
Erm just nk kongsi2 isu diriku terkini..
Cewaaahhh...exciteddddnya aku nak cerita ea..heheh

Erm tahun ni,raya bole la tahan..
Xsehebat tahun sebelum2 ni..
PerRhhhhhh meriah sgt,..xtaw la kenapa tahun ni macam krikk krikk je,...ahaha...
Sedih pon ada..dah la duet raya pon xdapat..kata nak tunang kan..humm,.,
sengeh je mampu aku lemparkan... :P

Aku tunang.??!
Waaahh..cm xcaya je...haha..tu dipanggil rezeki + jodoh..
Minta2 la smpai ke hujung hayat..
Alhamdulillah..amin..
Ramai yg terkejut dengan khabar yg tersebar..ahaha..
Maaf kpada semua,exspecially utk sahabat2 TERrapat..
Bukan xnak jmput kalian..cuma buat kecil-kecilan sahaja..kang dah ckp,kena jmput plak kan..humm.
xsedap la cmtu..kawin nnti sy jmput ea..
Alololoooo...ahahahahaa...
majlis yg simple,tapi meriah..itu yang aku mahu...

perbincangan antara pihak lelaki n pihak perempuan

gadis idaman ku..eh cewwaaahhhh

barang hantaran pihak perempuan

bersama ateh...tengok tu..spoting habis laaa..ahaha

tepak sirih

cincin tunang
cincin belah rotan

bersama atok dan awe...sweet woo...hhehehe

5 balas 7..so simple

jamuan makan-makan lepas majlis

nmpak x,1 kemah je..kalau aku ajak ramai2,xmuat dlm kemah..
makan bersila atas batu jela..ahaha

we are family...


Simple je kan majlisnya..
Xkn nk ajak ramai2..malu aku..ahaha..xdela..gurau je eaa....
Kepada yg bujang2 tu,masih muda,cepat2 la ikat hbungan..
samada tunang dulu ke,xpon terus kawin je..;agi senang..
Ahaa..nak ingatkan,NO COUPLE-COUPLE  ea..
Buruk mata memandang.,
Nak indah,cari yg sah dan halal..
aku pon tgah tgu yang halal..xsabarnyaaaaa....ahahahaha..

Apa lagi..xkn tengok2 je..
Jalaaannnnn..hehehe..
10 hari yang lepas dilangsungkan...
bru nak update/..huhu..kire oke la kan..
kongsi serba sedikit sebanyak yg boleh dikongsikan..hihi

sekian

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...