Monday 30 July 2012

KERANA BERTANYA , DIMAKI...

ASSALAMUALAIKUM...

what`up semua...
apa kes entry kali ni.?
peliknya la...nak taw kenapa.??
jom baca...


selesai sudah berbuka disurau, solat maghrib pon sudah, 
tinggal nak tunggu masa nak solat isyak and solat tarawih je ni...
ishhh...! xsabarnye la kan nak wat ibadat...
(haha...yeke aku ni)

tiba-tiba....

jari jemari aku ni tetiba TERasa gatal plak nak main fon, nak msej2 orang...
hahaha...bila xde kejer, ni la yg berlaku...
sedang asyk main belek2 fon serba kekurangan ni,aku TEringat kat member nak tnya kabar...
teringin aku nak taw apa perkembangan cipulan A ni..
dlm sembang2 panjang uh,banyak pertanyaan yg disuakan..
lagi2 soalan yg menarik, soklan CEPUMAS..
haha...tu la hobi aku.
antara soalan yg cepumas yg aku tanya
 FITNAH ataau KENYATAAN atau PENIPUAN..
haha...xterjawab kau ea...

alat telekomunikasi skrg ni smakin mengkhayalkan aku
smpai solat terawih pon xbuat...huhu...(hampeh tuiii)
dunia oh dunia...mengapa boleh lalai sampai sebegini...APTB

lepas sejam perbualan antara aku dan cipulan A...
(kitorg mesej je...bkn CALL,tu jadi lama..)
muncul 1 pesanan ringkas dari cipulan B kat fon aku.?
dok maki-maki aku...
apa kes.! salam ko pon ntah kemana tercicir, ni ke umat islam...apa la jadi an...
tu la orang yg dok mara2 ni kompem sound terus tanpa pikir...
parah2 law jadi orang cmtu...







cipulan B dok maki2 aku sbb aku mcj cipulan A atas soklan cepumas tdi...
kecewa seyh bile dpat taw ,bila dia gtaw aku yg sebarkan maklumat ni...
padahal aku just bertanya nak dpat kepastian je....sob...sob...
ni lain plak yg jadi..aiiseyyyhhhh....xpasal2 terkena...ni sbb ego masing nak power je...

fedup punya pasal, aku terpaksa undur diri, disebabkan hal sebodoh rupa pnya pasal...
bengang jewp ...puiiihhh...!!!
hal kecik pon mau besarkan ke BODOH...pikir la sndiri...
aku just nak amik berat...tapi kesan berat plak yg menimpa....
menyusahkan je/....

kang law xtnya , kata aku xamik taw,kira beruntung la aku betanya keadaan korg,...
bak kata org tua2,kalau malu bertanya, nnti sesat jalan...


P/S :
 - jgn la sebab ego kau, orang lain jdi mangsa.
- kena lah ada sikap tolak ansur meyh...
- pkir la yg positif bkn negetif...
- pandai-pandailah kawal emosi diri tu...dah matang kan.?haha

sekian
~wanza~ 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...