Sunday 22 July 2012

~ Wahai Gadis Misteri ~

Assalamualaikum...



wahai gadis misteri yg aku hormati dan menyayangi . masih kau tak puas hati dengan aku ? apakah yg telah berlaku sehingga kau sggup berkelakuan sebegini ??

persahabatan antara kau dan aku dah lame terjalin . walaupun semuanya hanya kebetulan shaja . kau lah shabat aku , stiap kali ko mcj aku , komfem satu senyum akan muncul dimuka ku . x taw larh knapa . shingga natang uh pon ley jdi pertanyaan dlm pemikiran aku ni .
adushhhh ..... @_@

Hari berganti hari , masa memakan hari , hubungan masih rapat . skrg semua masih sama cam tym mula2 knal alhamdulillah . aku bersyukur . byk kenangan pahit dan manis yang dilalui . kau salu buat aku teringat kat kau . kau salu ucap `gud morning syg` xpon `gudnite syg` , OMG! apa sume ni? yea aku taw kita xpenah jmpe . tapi perangai macam dah bertaon2 je knal .

semenjak dua menjak ni kau sering diganggu seorg gadis bergelar nenek kebayan ,
ko mengadu kat aku , aku cba dgr dengan hati yg terbuka .
tapiiii......
sape nenek kebayan tu ea??

adakah rupanya sebegini ???


cam seram je..yela name pon nenek kebayan...
hahahaha

ataupon...rupa begini...~



cun la plak..xkan nenek kebayan rupa cmni kot..huhu.

pelik sungguh....@_@...
aku pon xknal sape gerangan yg kau katakan . hahahaaha.... lupakan gelak uh . k sambung balik cerita tadi .
erm disebabkan nenek kebayan tu la menghasilkan 1 pertelingkahan antara kita .
aku benci pertelingkahan , so aku terpaksa ambil keputusan utk mengundur diri...kini hidup aku aman tanpa kau dan nenek kebayan...bkn aku kejam , tapi utk kebaikan...

stelah sebulan lost contact , kau menjelma utk mencari aku..
kenapa?kenapa jdi begini...?
udah2 la ea...nasi pon da jdi bubur...da mula tawar hati ngan sikap yg ada...
pergi la jaoh dri hidup yg serba kekurangan ni...

#harap kau dah xkacau dan memahami situasi aku......


SEKIAN 
~wanza~



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...