Monday 16 September 2013

aku dan dia sebenarnya...

assalamualaikum


Sembang-sembang kali ni,nak cerita santai-santai jela..baru seronok orang nak bace..terutama si dia yang sepet..penulisan yang santai buat ada sesetengah orang minat membaca walaupon panjang lebar.so aku pon minat jgak pnulisan santai,tiada 'stress'..orang yang tengah 'stress' pon kemungkinan besar bole bertukar jadi senyuman bila membaca,.story yang berfaedah la..bukan yang boleh bikinnnn oanasssss..ahaha..tak caya,?cuba la..hehehe

Perkenalan yang singkat telah mengikatkan antara aku dan dia..kita hanya merangcang tetapi Allah yang menentukan semuanya..alhamdulillah jika ini jodoh pertemuannyanya..
Perkenalan antara kami tak sampai setahun..
Dari hari ke hari,masa memakan masa.tup tap tup tap..dia dah jadi tunang aku..alhamdulillah.harap dapat bersama dengan dia selamanya..sekarang waktu merancang strategi seterusnya..sesi sah sah sah..hehehee...

Flashbackkisahsebelumnya

1st aku jumpa dia sewaktu selepas seminggu dia masuk practicle di ofis aku keje..
Bila melihat aku jadi berdebar2..walaupon hakikatnya muka dia agak kereekkk/sombong la kan waktu tu..ahaaa..ada aku kesah?i like..kami bersembang..wahh!dia sungguh spoting maa..mudah bersembang2..
Stelah sebulan kenal,aku mula syg kat dia.tapi hubungan kami tetap status kawan tapi mesra..sehingga kami melangsungkan pertunangan..hoho.
Dalam pikiran aku,sentiasa pikir dia,mau jaga dia..huuu rasa bahagia..cewwahhh..ahaahaa.

Dah xreti nak cerita cmne lagi..haha..yg penting aku masih bahagia dan setia ngan dia..
Sayang awak sepet...
Aku dan dia sebenarnya sebelum ni hanya kawan..tiada status couple meng-couple..berkawan lagi bahagia dari bercouple..skrg kami mula kenal mengenali antara 1 sama lagi..masa untuk couple diwaktu tunang..aku mahu bercinta lepas kawin..nak jaga,lindungi,bimbing dah buat apa saja untuk dia.nak dia sentiasa tersenyum bersama aku...

Sekian


2 comments:

Anonymous said...

bru je bgun tok kali ke dua... tgk2 ada org cite pasal kite...hhehe tq sygg.....

Zuyyin wamozai said...

Lor tido blek rupanya..adoiyai..ops TER.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...