Tuesday 17 September 2013

sakitnya :(

Assalamualaikum..
Tiba-tiba rasa nak menaip tengah2 malam gini..
Nak tidur pon payah..baru baring dah payah nak bernafas..subahanallah..perit sungguh..jam dah menunjukkan pukul 1.30a.m..mak aii..biasa waktu ni aku dah lena tidur..tapi kali ni,agak susah nak lelapkan mata untuk tidur..

Hanya Allah je taw betapa peritnya diri aku merasai semua ini..orang lain kat rumah ni semua dah bantai tidur nyenyak..tapi aku..masih duduk di atas tilam terjaga..menung sorang2..menahan sakit badan..empangan air mata tunggu masa untuk pecah je..

Mata aku masih celik lagi..tapi badan dah lesu..xlarat sangat..
Dah la kena marah dengan orang TERSAYANG..malam2 gi jaming balik lambat..kan dah tak pasal2 kena sound setepek..sabar jela wahai hati,wahai diri,wahai nafsu..jangan salahkan orang lain..semua datang dari sendiri..cuma nak atau taknak je..

Sakit ini datang dari Allah..jangan pernah mengeluh wahai badan..orang kata,sakit ni bagi nak hapus dosa..betul ke?kadang aku iyea kan ajee..mungkin betul la..mana la taw aku ada wat dosa yang aku xsedar..ni la hasilnya..wahai badan,ni la naseb yan perlu kau lalui..

Mohon maaf jika ada sesiapa yang pernah aku buat jahat samada sedar,mahupon tak sedar..aku rasa terseksa sangat..perlukan rehat yang secukupnya..mata dah mula merah,badan dah mula layu,kenapa masih xdapat tidur ni..

Seronoknya bila tengok orang lain dapat tidur dengan selesanya..tanpa ada ganggu..malah siap buat ganggu kat orang lain (berdengkur),..ahaha..yang ni no coment ler..

Ya Allah,kau permudahkanlah segala urusanku di dunia ni..dan bawalah aku menuju ke jalanmu yang benar,jauhi aku dari perkara2 yang engkau murkai..kau lindungi la dari segala perkara yang tidak diingini..

Oke la..sebenarnya ni just short story di pagi hari,walaupon di luar masih gelap,waktu tengah tidur...hehe

Sekian

2 comments:

Anonymous said...

take care syg...take a rest...

Zuyyin wamozai said...

Imsyallah..terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...