Monday 2 September 2013

mengira sampai demam

Assalamualaikum

Alhamdulillah walaupon di beri kesakitan tubuh badan,tapi aku masih bersyukur kerana aku masih di beri peluang hidup bernafas di muka bumi khayalan ini..
Kenyataan di akhirat nanti..
Banyakkan beramal, berdoa kepada-Nya, berzikir, berselawat dan ibadah-ibadah..insyallah mendapat keberkatan hidup dari-Nya..

Sekian tazkirah pendek dari saya..hehe

Kira benda apa sampai demam ni en.abg uiii..
Agak2 lah kan,bende apa yg kira bole smpai demam ni ea.?
erm kira berapa byk air hujan jatuh?
Atau
Kira berapa banyak daun yang berguguran di muka bumi ini?
Ataupon
Mengira kerja matematik yang cikgu sekolah bagi?
#sekolah pon dah habis

Hem..semua tu tak kena...
Aku tengah mengira masa waktu..kan payah tu..perlu ada kesabaran dalam hidup..
Bersabar dan terus bersabar..

Empangan kerinduan nyaris pecah.perlu bertahan agar dapat ditangani..hanya hati yamg mengetahui apa yang dirasai..subhanallah..
Sampai nak demam mengira waktu kpulangan si dia.
kerisauan sentiasa membelenggui otak fikiran ku..hanya doa keselamatan diri dia sahaja dapat ku hantar pada nya..
Semoga Allah melindungi dia dari segala bencana and memberi kesihatan tubuh..

Daku dalam kesakitan itu takpe,jnji kau sntiasa dalam keadaan baik..aku akan lindungi kau sebaik mgkin..insyallah dengan izin Allah..


Kunfayakun
Kalau Dia kata jadi,maka jadilah ia..

Sekian

2 comments:

Anonymous said...

yunk...hmm xnk awk dmam....jage kshtan....


y merinduimu,
ecahh..

Zuyyin wamozai said...

Insyallah..
Sy cuba jaga diri sebaik mgkin..
Yg penting awak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...